Tysiące odwiedzających "Wiosnę w ogrodzie" » W dniach 11-12 maja na terenie Pomorskiego Hurtowego Centrum Rolno-Spożywczego Rënk odbyła się 21. e... Dorota Arciszewska-Mielewczyk: Musimy pilnować interesów Polski » O agendzie w wyborach do Europarlamentu, determinacji do wygranej i mobilizacji wyborców do poparcia... Tylko kiosków żal » „W Oliwie do kiosku już nie skoczysz” informuje portal StaraOliwa.pl „To już definitywnie koniec pew... List otwarty w obronie praw księdza Michała Olszewskiego, prezesa Fund... » Dążenie do zemsty nigdy nie będzie sprawiedliwością. Nie będzie nią też żaden wyrok podyktowany zems... Pomorska lista PiS do Brukseli: Fotyga, Smoliński, Drelich, Rakowski..... » Portal wybrzeze24.pl dotarł do nieoficjalnej listy kandydatów Prawa i Sprawiedliwości w tegorocznych... Kataklizm blisko - 19 zł za godzinę parkowania » Czy godzina parkowania będzie kosztowała 19 zł? Według przepisów przyjętych przez posłów Zjednoczone... Genowefa Grabowska: Jaka suwerenność? » Kto wygrał w samorządach, dlaczego relokacja migrantów niczego nie rozwiąże, jakie CV powinien mieć ... Liberał na etacie w Brukseli - Lewandowski w interesie Ukrainy » Janusz Lewandowski, pierwszy przewodniczący Kongresu Liberalno-Demokratycznego, minister prywatyzacj... Brządkowski wygrał proces i wybory » Trudno było sobie wyobrazić inny finał - Karnowski i Pobłocki muszą zapłacić po 2500 zł na cel społe... Dzień Ziemi w Przedszkolu nr 31 » Ekologia i dbanie o środowisko były głównymi tematami Dnia Ziemi zorganizowanego w Przedszkolu nr 31...
Reklama
Kataklizm blisko - 19 zł za godzinę parkowania
piątek, 26 kwietnia 2024 16:46
Kataklizm blisko - 19 zł za godzinę parkowania
Czy godzina parkowania będzie kosztowała 19 zł? Według przepisów
Arka o krok od awansu do elity
niedziela, 12 maja 2024 17:08
Arka o krok od awansu do elity
Piłkarze Arki Gdynia wykonali kolejny, ważny krok w drodze do
Lechia solidnie, obawy o kondycję Arki
piątek, 10 maja 2024 18:29
Lechia solidnie, obawy o kondycję Arki
I LIGA FORTUNA
Wszystko wskazuje, że spełnią się
Lechia efektownie przypieczętowała awans do Ekstraklasy
sobota, 11 maja 2024 18:35
Lechia efektownie przypieczętowała awans do Ekstraklasy
Lechia po szalonym meczu pokonała w Krakowie Wisłę 4:3 (2:2) i

Galeria Sztuki Gdańskiej

Noc Muzeów „W Zaułku”
niedziela, 29 sierpnia 2021 15:51
Noc Muzeów „W Zaułku”
Gdańska galeria sztuki „W Zaułku” na Noc Muzeów w sobotę,

Sport w szkole

Rozdano medale w wioślarstwie halowym
sobota, 30 marca 2024 16:46
Rozdano medale w wioślarstwie halowym
22 marca w hali sportowej Szkoły Podstawowej 94 po raz kolejny

"Gdańska" w antrakcie

Niewolnice z Pipidówki
wtorek, 23 kwietnia 2024 15:30
Niewolnice z Pipidówki
Jak świat światem walka pomiędzy kobietą a mężczyzną trwa,
Powstaniec z Gdyni
piątek, 05 stycznia 2024 16:35
Powstaniec z Gdyni
„Powstaniec 1863”- to długo oczekiwany film o wielkim bohaterze

Muzeum Stutthof w Sztutowie

2076 dni obozu pod Gdańskiem
piątek, 16 września 2022 18:15
2076 dni obozu pod Gdańskiem
Obóz koncentracyjny Stutthof wyzwoliły wojska III Frontu

Foto "Kwiatki"

Zimowe oblicza Trójmiasta
sobota, 13 lutego 2021 11:08
Zimowe oblicza Trójmiasta
Zimowe oblicze Trójmiasta w obiektywie Roberta
Debata w Szemudzie: Dołkowski pyta, Kalkowski kluczy
środa, 17 kwietnia 2024 12:38
Debata w Szemudzie: Dołkowski pyta, Kalkowski kluczy
II tura wyborów samorządowych w gminie Szemud wchodzi w
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
poniedziałek, 10 kwietnia 2017 18:04
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
Fundacja „Mater Dei”, ta sama dzięki której w dużej mierze

Dlaczego nie głosuję na Tuska

środa, 04 października 2023 12:35
Już dni dzielą nas od kolejnych wyborów. Niektórzy twierdzą, że

"Trzeba patrzeć szerzej, żeby widzieć więcej" – nowa kampania Grupy LOTOS

Ocena użytkowników: / 4
SłabyŚwietny 
poniedziałek, 10 maja 2021 18:57

W czerwcu rozpoczną się długo wyczekiwane i przełożone z powodu pandemii koronawirusa Mistrzostwa Europy, w których weźmie udział Reprezentacja Polski w piłce nożnej. Grupa LOTOS, główny sponsor Biało-Czerwonych, najnowszym spotem otwiera ogólnopolską, kilkuetapową kampanię reklamową.


Od 10 maja internauci i telewidzowie mogą oglądać nowy spot reklamowy Grupy LOTOS, który rozpoczął szerokozasięgową kampanię wizerunkową. Wychodząc od sportowych emocji i kibicowania piłkarzom, zwraca ona uwagę na nieustanną obecność marki tam, gdzie jest jej miejsce – tuż obok klienta i jego potrzeb. W kolejnych etapach akcji pojawią się m. in. konkurs dla kibiców oraz piłkarska promocja na stacjach sieci.
–  Grupa LOTOS stawia klienta w centrum swoich działań. Jesteśmy świadomi, że tylko patrząc szerzej, możemy zobaczyć więcej i dać naszym klientom to, czego potrzebują. Klienci oczekują od marek zrozumienia swoich potrzeb i poczucia, że ich opinie są ważne. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach – mówi Kinga Fedorowska, dyrektor ds. marketingu w Grupie LOTOS.

alt


Sportowe emocje to główny, ale nie jedyny temat nowej kampanii reklamowej koncernu. LOTOS w spocie z udziałem piłkarzy zwraca uwagę na to, jak ważne jest szerokie spojrzenie na otaczający świat, który w ostatnich miesiącach bardzo się zmienił. Wiele aktywności, w tym także sportowych, jest możliwych tylko wirtualnie. Informacje często docierają do odbiorców w zdawkowej formule, a w tym trudnym i nietypowym okresie nie raz brakuje chwili, aby spojrzeć szerzej na rzeczywistość. Grupa LOTOS, jako świadoma marka, odpowiada na potrzeby klientów w każdy możliwy sposób.


Kampania prezentuje gamę usług i produktów LOTOSU. Są to m. in.: aplikacja Pay&Go (umożliwiająca bezdotykową płatność za tankowanie przy dystrybutorze), wysokiej jakości paliwa Dynamic, stacje ładowania samochodów elektrycznych funkcjonujące w ramach Niebieskiego Szlaku oraz produkty dostępne w ofercie gastronomicznej Cafe Punkt na stacjach paliw gdańskiego koncernu.


W spocie zastosowano szereg technik filmowych i montażowych, które w warstwie wizualnej podkreślają perspektywę tu i teraz – wąskie oraz szerokie spektrum elementów i postaci. Całość tworzy pełny obraz tego, na co zdaje nam się patrzeć, także na ekranach telewizorów, komputerów czy telefonów. Spot z pierwszego etapu kampanii zrealizowała agencja FCB Bridge2Fun, za produkcję odpowiadało OTO Film, a postprodukcję – Televisor. Wśród autorów znalazło się także studio dźwiękowe Głośno. Reżyserem spotu jest Jakub Michalczuk, a operatorem Kajetan Pils.

źródło grupalotos.pl


Inne artykuły związane z:
Related news items:
Newer news items:
Older news items:
 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież